
Ob pasivnosti in neučinkovitosti regulatorjev se stanje poslabšuje. Ukrepi za večjo preglednost, za katero se načeloma zavzema Agencija za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS), so dobrodošli, a odvračajo pozornost od bistva problema. Pogodbene ovire in visoki administrativni stroški predstavljajo prepreko za menjavo paketov pri posameznem operaterju ali za menjavo operaterja oz. izvajalca storitev. SEK je pozval AKOS in Javno agencijo za varstvo konkurence (AVK), da ukrepata v skladu s svojimi zakonskimi pristojnostmi. Pričakuje, da bosta preprečila negativne učinke morebitnega usklajenega delovanja operaterjev in izvajalcev storitev, ki so posledica skupnega prevladujočega položaja na trgu oz. usklajenega delovanja z namenom razdelitve trga med udeleženci ali omejevanja učinkovite konkurence.
Operaterje in izvajalce storitev pa poziva k zagotavljanju preglednosti in objavljanju informacij na svojih spletnih straneh in na portalu komuniciraj.eu ter k prenehanju zaračunavanja administrativnih stroškov, razen tistih, ki so zakonsko določeni. SEK še predlaga, da operaterji in izvajalci storitev tovrstne stroške vključijo v mesečno naročnino in s tem omogočijo večjo konkurenčnost trga ter večjo izbiro in koristi za potrošnice in potrošnike.
Operaterje in izvajalce storitev pa poziva k zagotavljanju preglednosti in objavljanju informacij na svojih spletnih straneh in na portalu komuniciraj.eu ter k prenehanju zaračunavanja administrativnih stroškov, razen tistih, ki so zakonsko določeni. SEK še predlaga, da operaterji in izvajalci storitev tovrstne stroške vključijo v mesečno naročnino in s tem omogočijo večjo konkurenčnost trga ter večjo izbiro in koristi za potrošnice in potrošnike.
Podrobnosti si lahko preberete v mnenju SEK o visokih administrativnih stroških javnih komunikacijskih storitev.
No comments:
Post a Comment